25 maj 2013

Rosa-orange-gul-rött-tokig!


Heeeej! Det var på toook för länge sen jag var här. Min kreativitet har flödat ut i skrivuppgifter och dansande vilket inte lämnat så stor plats kvar till virkningen och pysslande - men nu är jag tillbaka, på obestämd tid ;)

Har snöat in mig på färgkombon gul-rosa-röd-orange och pimpade därför vår lampa i knappar i de tjusiga färgerna. Först var den riktigt tråkig men nu tycker jag minsann den är upphottad till tusen! Sen fick jag liksom inte nog så jag sprang till garnaffären och grabbade tag i dom närmaste garnerna i rätt färg för att börja virka rutor. Dom blir jättestora och går snabbt vilket passar mig perfekt just nu. 

Hoppas ni mår bra!! Kram på er och massvis med



Solskensruta

Pimpad hotellampa

Finknappar

Japanfynd-superduperjusig Maiko-docka som dansar i takt med solcellsenergin

1 kommentar:

Fiff sa...

Oj! Hej! Snygg lampa :-)