31 januari 2013

PysselBurkar och Sphynxdräkt!


Under den senaste veckan har jag pimpat burkar så det står härliga till! Jag har en vision av att göra iordning mitt pysselskåp (som inte går att öppna utan att pysselgrejorna ramlar ut) och tänkte att dom här burkarna blir toppen.. Dessutom fick jag ju tillfälle att göra en minimal rensning ur skåpet när jag klistrade det på burkarna istället =)

Utöver burkarna så har jag sytt en dräkt till Bodil, tanken är att sy upp en liknande i varmt tyg som hon kan ha under lite kallare dagar och veterinärbesök. Mönstret hittade jag på den här sidan för hundkläder. Eftersom Bodil är längre i ryggen så ska jag förlänga mönstret nästa gång och sy i en skön mudd! 






Bodil väntar tålmodigt i symaskinspåsen...
...Och så blev den klar- Kattis är dunderavis!


ÄNTLIGEN är min fin-affisch uppe!
Jag tänkte vänta tills jag ramat in den men det händer ju aldrig. Av någon underlig anledning =O
Hon är ju så himla tjusig!!









1 kommentar:

Emilia sa...

Vilka fina burkar!