31 juli 2010

Här kommer ett litet knyst från mig!

Har varit en vecka i Mellerud, Dalsland. Oj vad vi har åkt runt och ätit och tittat på fina saker!
Imorgon åker vi till Dalarna och då blir det vildmark på riktigt, vattenpump och torrdass. Jag är lite nervös över hur jag ska klara av lugnet, antagligen kommer jag älska det! Så fler knyst veckan framöver lär det inte bli eftersom jag inte ens kommer ha el - håll tummarna för att jag får se en älg, då kan jag nämligen övervinna min älgnoja haha

Kram på er!

2 kommentarer:

Emma sa...

Vad härligt det låter! Hoppas du kommer tillbaka snart dock, med mer pyssel! Kram :)

Black Iris sa...

Kom hit till oss i torpet så ska du få se på älg så du tappar all älg-noja. Här uppe på berget där kungen brukar jaga just älg är de så vana människor så det är farligt för dem.
Ha det så bra i Dalarna där det är hur vackert som helst.

Kram Maidi