15 augusti 2011

Mönster på trekantskudde och broderat fodral!

Nu är jag Friskis och Svettisledare!! Det känns jättebra och roligt, många tyckte om passet så förhoppningsvis slipper jag skutta runt ensam i fortsättningen ;)

Jag har sytt och broderat ett nytt mobilfodral till min mobil... Tyckte det blev riktigt sött- tilläggas bör att spetsen är köpt(!) pinsamt men sant! Jag har inte hittat något fint uddmönster, tycker den här varianten är jättesöt.. 


Har fått några frågor om trekantskudden så jag svängde ihop en beskrivning! Nu har ju inte Caroline lärt sig att lägga upp pdf:er på bloggen så jag hoppas att ni kommer se trots att det bara är en bild =)









6 kommentarer:

Anonym sa...

Supergulligt mobilfodral! Tror jag har en broderibok i gömmorna nånstans som borde passa dig utmärkt...

Anelma handarbetar sa...

Mobilfodralet är jättefint!

Kram Birgit

Emilia sa...

Vilket vackert fodral! Jag använder både egenvirkade och köpta spetsar ;)

Hedvig sa...

Men herre jestanes vilket fint mobilfodral! Det har du gjort bra! :)

Ps. Snart börjar skolan... Yay!

Fiff sa...

Trevligt fodral, och trevligt att du har gjort en beskrivning på kudden! Kram från Fiff!

Plutt sa...

Bra mönster! Men kan du inte lägga upp en bild på den färdiga kudden så man vet hur slutresultatet ska bli? :)