05 juli 2010

Åhh vad roligt att så många vill vara med och tävla!
Det tunisiska garnet verkar populärt, jag åker dit med jämna mellanrum så det är mycket möjligt att jag lottar ut mer i framtiden =)

Idag gick jag upp vid halv sex, något som jag inte är vidare van vid. Jag började nämligen jobba! I tre veckor ska jag arbeta på ett sommarläger med funktionshindrade deltagare. Det är ett otroligt givande och roligt jobb men samtidigt väldigt psykiskt krävande. Så det jag nu pysslar med är absolut så hjärnavkopplande som det bara kan bli, det vill säga något jag i stort sett redan kan: Virka runt och sticka slätstickning!

Har börjat på min tröja i lin













Och håller även på med Nettans fiffilurer som du hittar här!
Dem är så underbart söta =)

Så eftersom jag nu jobbar för fullt så blir bloggandet förlagt främst till helgerna- om jag inte ligger utpustande på soffan då! Nya och gamla tävlande ska veta att jag noga noterar lotterna trots att jag kanske inte hinner svara... Ha en härlig vecka och hoppas solen skiner på er =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas på vinst! ;-) Ska bli kul att senare få se hur tröjan ser ut. Ha en fin vecka!

Nettan sa...

Spännande med tävlingen! Och vad roligt att du virkar en Fiffilur! Vill så gärna se när den är kläckt =) Kram ♥