27 april 2011

Allt ni inte vet om mig!

Jag har fått en award från fin-Hedvig, tack snälla du =)


Dessutom ska jag berätta åtta saker om mig själv som ni inte vet, nu ska vi se...

  1. Min svärfars tunisiska mor Latifa kan inte uttala mitt namn, när hon säger Caroline låter det som att hon säger "en buss med apelsiner".
  2. Jag köper begagnade västerländska kläder i Tunisien för att sedan ta tillbaka dom hit igen, bara för att det är är så skönt att köpa märkesjeans för 35 kronor istället för 1299:-
  3. På tal om billigt, jag har en djupt ingående fördom mot Lidl och skulle aldrig sätta min fot där,vilket Karim tycker är väldigt roande.
  4. Jag slutade äta socker i oktober2010 och har sedan dess gått ned 15 onödiga kilon och sluppit drastiska humörsvängningar.
  5. Jag håller hårt på mina uppfostringsprinciper- kanske för att jag alltid blir stämplad som en "ung mamma" (herregud jag är ju 23!)
  6. Jag hoppas på att bli socionom och arbeta med ensamkommande flyktingbarn.
  7. I maj ska jag på 5 dagarsläger med friskis och svettis, ha nationellt prov i matteB och ha tre nationella prov i engelskaB.Tuff månad-inget handarbetande?
  8. Jag går in för allt till 100% vilket är både positivt och negativt.

Nu känner ni mig förhoppningsvis lite bättre =)
Awarden och utmaningen skickar jag iväg i ett paket till de här riktigt inspirerande bloggerskorna:

Greenpixey
Cotton Candy Crochet
Emlou-Emma
Fiffel och tråd-Maja
Super cute Designs
Kiiromi

Gör vad ni vill med det =)

4 kommentarer:

Hedvig sa...

Instämmer fullständigt i fråga om Lidl... :)

Fiff sa...

Tack snälla du :-)
Vad roligt att man kan få ditt namn att låta som en buss med apelsiner, hihi! Och lidl, jag är precis likadan där!

Mian sa...

=D
Oerhört roande fakta om dig!!! En buss med apelsiner *fnissar*

Bra jobbat med inget socker, jag kör samma sak. Fast hållt på i snart 2 år och tappat 15 VÄLDIGT onödiga kilo!

Har samma uppfattning av Lidl!!

Kiiromi sa...

Åh, vilken trevlig överraskning. Tuusen tack snälla du, jag blev jätteglad.

Just nu hinner jag inte riktigt med mig här hemma så detta var väldigt skoj.

Kram Mia :)