06 januari 2011

Hemma igen!

Nu är vi hemma igen, och jag är SÅ trött.. Amina har vägrat sova under hela resan vilket har resulterat i att jag legat vaken ganska mycket. Resan som jag var mest nervös för började (o)fantastiskt med utrymmesbrist. Barnvagnen fick stå framför dörrarna vilket resulterade i att jag och Amina fick flytta på den vid varje påstigning.. Konstigt att SJ inte skaffar bättre utrymme, barnvagnar löser det sig alltid med men rullstolar?! Dagarna var däremot mysiga med kattlek och mysiga mormor och morfar, vi blev riktigt bortskämda med morfars goda mat och mormors ompysslande!

"Monstret" fick mig och Amina att känna oss riktigt kattsugna..


Klumpen som gjorde att vi fastnade på resan hem från Zambia, tullen befarade att klumpen var full med narkotika.
Kreativa morfar satte inte panel för hela väggen utan ramade istället in dem gamla (1800-talet) balkarna. 

1 kommentar:

R´s sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Det är skönt att bli ompysslad ibland. Gillar ramen kring timmerändarna skarpt. Sånt är pricken över i, tycker jag.