22 september 2010

Jag har köpt garn =) Ullgarn i finfina färger, bild får ni se nästa gång! 2 kg för 30:- =Paradis!!
Har börjat sticka på en alpackamössa till fin-Amina, kul att sticka igen!
Rutvirkandet går sakta men säkert framåt, tyvärr virkar jag för hårt (ca två rutor på en) så jag lär få virka rutor tills det växer garn ur öronen!

Här i Tunisien är det 30grader och vi har badat. Nu sitter vi hemma hos min svägerska och jag har kidnappat datorn. Måste medge att det varit väldigt jobbigt att inte vara hemma under valet- speciellt när SD kom in. Jag fanns med i tanken hos demonstrationstågen i Sthlm!

Ta hand om er! Kram Caroline

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket schysst pris! Lyllos dig! ;-)
Hoppas ni har det tokbra! Kram

Fiff sa...

2 kilo för 30 kronor?? Det är ju nästan löjligt! Låter toppen dock ;-)

Unknown sa...

Stolt över dig käre syster!