22 augusti 2010

Håller just nu på för fullt med axelbandet till min african flower väska, och det tar tid! Ungefär tre virkrader på två timmar... Men fint blir det förhoppningsvis =)



Idag ska jag och min kära mamma gå på öppet hus på EKC, magdansskola i Stockholm. Utöver magdans som jag dansat länge så ska vi testa på Bollywood, ska bli superkul =)
Kom dit om du bor i närheten vetja, det kommer bli garanterat roligt!
   Sen ska vi på stor-loppis och förhoppningsvis fynda lite garner eller grytlappar!

Ha en fin Söndag!

4 kommentarer:

Fiff sa...

Det låter som om du kommer att få en bra dag! Axelbandet ser jättefint ut, det blir nog bra :-)

Anonym sa...

Blir nog väldigt fint när du är klar med väskan, ska bli kul att se det färdiga resultatet. Trevlig söndagskväll till dig med"

Emma sa...

Ser himla fint ut du, jag tror det komme bli super!

Åh, förresten, du har vunnit garn i min utlottning, woo! Så om du bara mailar din adress till emlou@live.se så skickar jag vinsten så fort jag bara kan serru!

Kram och grattis!

Madeleine sa...

Loppis är för härligt! :D Lycka till med fyndandet!