01 april 2010

Tusen inlägg...Och ett till!

Aprilskojens dag. Jag har gått på två lurigheter:

- I lokaltidningen påstås att det ska införas en tullavgift för att boende inte ska röra sig in till stan för att shoppa. 30:- blir priset för att åka ut min orts area. Upprörd blev jag tills min sambo klokt kom på att det var lurighetstider...

- Min Christer i p3 som jag så hängivet lyssnar till varje vardag mellan 14-16 inleddes idag med ett meddelande från Henrik Tor(e)hammar (politisk brunchrapportare som är duktig på sitt vis) som påstår att han i Christerprogrammet ska prata politik fram till valdagen. Christer kan man höra i nattprogrammen. HJÄLP! Tills första låten var avklarad och jag till Christers ljuva stämma förstod att jag även en andra gång lurats.

Första aprilskämtet jag någonsin gått på innan är när mormor lurade i mig att det fanns rosa elefanter..Det var minsann nåt!

Glad påsk!!

Inga kommentarer: